Subject: Loa andmine avalike ürituste korraldamiseks
From: "Ene Muttika | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Fri, 23 May 2025 09:17:32 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Loa andmine avalike ürituste korraldamiseks

Viru-Nigula vallavalitsus väljastas avaliku ürituse korraldamise ja
pidamise load alljärgnevate üritusete läbiviimiseks.

1.

	Osaühingule R-ecole (registrikood 17012317) ürituse „Surfstar suur
avapidu 2025“ korraldamiseks Viru-Nigulavallas Kunda linnas asuval Looduse
kinnistul (Kunda rand) 07.06.2025 ajavahemikul kell 12.00 kuni 24.00.
Üritusel osaleb umbes 100 inimest. Liikluse ümberkorraldamist ei toimu,
parkimiseks kasutatakse Looduse ja Sadama tn 7 // 8 kinnistutel asuvaid
parklaid. Toitlustab ja alkoholi pakub R-ecole OÜ. Turvalisuse tagamise,
avaliku  korra ja liikluskorralduse eest vastutab R-ecole OÜ juhatuse
liige Raigo Piho, tel + 372 517 8716.
2.

	Mittetulundusühingule Viru-Nigula Meestelaulu Selts (registrikood
80359519) ürituse „Viru-Nigula Mehed 30“ korraldamiseks 14.06.2025 kell
17.00 kuni 15.06.2025 kell 02.00 Viru-Nigula vallas Linnuse külas,
Jahimaja kinnistul.  Üritusel osaleb umbes 600 inimest. Tee või tänava
sulgemist ja liikluse ümberkorraldamist ei toimu, parkimine korraldatakse
Jahimaja kinnistul. Üritusel toitlustab ja pakub alkoholi OÜ Lammasmäe
Puhkekeskus (registrikood 10572424). Avaliku korra, turvalisuse ja
liikluse korraldamise eest vastutab MTÜ Viru-Nigula Meestelaulu Seltsi
juhatuse liige Raudo Raja, tel +372 501 3132.
3.

	Mittetulundusühingule Kunda Külaselts (registrikood 80189158)
ürituse  „Kunda küla  jaanituli  2025“  korraldamiseks Viru-Nigula  vallas
Kunda  külas  Kiviste kinnistul  ajavahemikul  22.06.2025  kell  10.00
kuni 23.06.2025 kell 02.00. Üritusel osaleb umbes 300 inimest. Liikluse
ümberkorraldamist ei toimu, parkimine korraldatakse Kunda külas asuvate
Kiviste, Nurga ja Kooli kinnistutel. Toitlustab ja alkoholi pakub OÜ Kunda
Viking (registrikood 14396125). Turvalisuse tagamise ja avalikukorra eest
vastutab MTÜ Kunda Külaselts juhatuse liige Tauri Pikka (tel +372 5090
8384),liikluskorralduse ja -ohutuse eest vastutab MTÜ Kunda Külaselts
juhatuse liige Heikki Salmistu(tel +372 5388 8163).

4.

	Lugupidamisega

 <https://viru-nigula.ee/>

 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>

Ene Muttika| järelevalvespetsialist

Viru-Nigula vallavalitsus

Kasemäe 19, Kunda 44107

tel +372 5330 0486

e-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.viru-nigula.ee <http://www.viru-nigula.ee>

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.